Betalen

De betaling wordt (bij tijdige bestelling) in 2 fases verricht. Het totaalbedrag hoeft dus niet in 1 keer voldaan te worden. Maar dit is natuurlijk wel mogelijk. Betaling vindt plaats via internetbankieren en gebeurt op factuurbasis. De 2 betaalfases worden hier kort uitgelegd:

Fase 1:

Een aanbetaling van 30% is nodig om de kerstpakketten te reserveren. De hoogte van het bedrag wordt bepaald aan de hand van uw totaalbedrag en bedraagt zoals eerder aangegeven 30 procent van het totaalbedrag inclusief BTW. Als u de ontvangen offerte (met handtekening) terug stuurt, is het de bedoeling dat betaalfase 1 in orde wordt gemaakt. Als wij alles hebben ontvangen, wordt uw bestelling bevestigd en worden de pakketten voor u gereserveerd.

Fase 2:

De 70% die overblijft, moet binnen 2 weken voor de leverdatum op onze rekening zijn bijgeschreven. Hierover krijgt u een e-mail van ons. Als er een korte tijd tussen bestel- en leverdatum ligt, dan wordt u vriendelijk verzocht om het totaalbedrag in 1x te voldoen. Dit voorkomt problemen met de levering. Als betaalfase 2 niet op tijd voldaan wordt, behoudt de organisatie achter 101kerstpakketten.nl het recht om de levering ongevraagd uit te stellen.

U krijgt van ons 1 factuur waar alle info op staat, waarop ook de btw verdeling staat vermeld, welke u nodig heeft voor uw boekhouding. De factuur krijgt u bij betaalfase 2. Achteraf betalen is mogelijk bij ons. U moet hiervoor wel zelf een officiële bankgarantie kunnen overleggen aan ons. Eventueel gemaakte kosten voor deze garantie zijn voor de klant.

Bankgegevens:

Rekeningnummer: NL78 RABO 0150 1993 68
Bank: Rabobank